Carpe Diem - Case Study за клиника Д-р Хазем с ROAS 14330%

Case Study за клиника Д-р Хазем с ROAS 14330%

Или как за 6 месеца генерирахме над 2500 лийда, постигнахме над 25% конвертиране в клиенти и 14330% възвръщаемост на разходите за реклама за нашия нов клиент – клиниката на Д-р Хазем, чрез създаване на триезичен уебсайт и дигитално присъствие в Google и Facebook!

В Carpe Diem винаги сме вярвали в силата на усмивката. Ето защо сме повече от щастливи, че новите ни клиенти от клиниката на Д-р Хазем дават на своите клиенти именно увереността да се усмихват широко!

Екипът на Д-р Хазем се занимава с протезиране с последно поколение зъбни импланти, а клиниката им е международен център за имплантология, който е предпочитана дестинация за дентален туризъм. И има защо.

Д-р Хазем има над 30-годишен опит и е разработил специални протоколи за протезиране с базални импланти с финална структура в удивително кратки срокове.

Какво направихме през първите 6 месеца съвместна работа?

Накратко:

  • Скоростно създадохме триезичен уебсайт, пълен с полезна информация за бъдещите им клиенти и с лесен за ориентиране интерфейс
  • Чрез Google и Facebook реклами генерирахме над 2500 лийда
  • Над 25% от лийдовете бяха конвертирани в клиенти
  • Постигнахме невероятна възвръщаемост на разходите за реклама (ROAS): 14330%
  • Държахме висок Click Thru Rate за search рекламите в България, Франция, Великобритания, Швейцария, Белгия и Люксембург, запазвайки ниски цени за клик
  • Отличният content marketing ангажира, образова и генерира трафик

В детайли:

1. Скоростно създаване на триезичен уебсайт

Маркетираната услуга отговаря на няколко критерия, които усложняват взимането на решение в потребителя, а именно:
– Свързана е пряко със здравето и външния вид
– Сравнително високата цена на премиум услугата с последно поколение техника
– Интервенциите се осъществяват само на място в България, а таргет аудиторията ни включва още 5 държави

Това наложи сайтът да бъде максимално подробен и информативен, да акцентира на големите предимства на услугата и да отговаря на най-важните въпроси в потенциалния потребител, без това да утежнява изживяването му в сайта. Интерфейсът трябваше да е интуитивен и да позволява лесно контакт с клиниката. Разгледайте сайта тук.

2. Фуния

Чрез дигитално присъствие, включващо отлична search реклама в Google, която резонираше с нуждите на таргет аудиторията и с атрактивни криейтиви и копирайтинг на рекламите във Facebook за 6 месеца генерирахме над 2500 лийда, над 25% от тях станаха клиенти на клиниката на Д-р Хазем и сега се радват пълноценно на живота с нови усмивки, изградени с най-съвременните технологии.

3. Ключови показатели за ефективност

Сигурни сме, че в топ 3 цели на дигиталните маркетолози влизат голям ROAS, висок CTR (Click Thru Rate) и нисък CPC (Cost per Click).
През последните 6 месеца за пореден път постигнахме 3 от 3.

Постигнахме изключително висок ROAS 14330%, а генерираният CTR (Click Thru Rate) е 12.35% в Google и 7.32% във Facebook. Постигнатите средни CTR стойности в двете платформи, както и цени за клик са:

4. Content marketing

През изминалата половин година работихме в няколко направления със съдържанието на Facebook страницата на дентална клиника Д-р Хазем:

Образовахме:

Споделихме реална обратна връзка от доволни клиенти:
Ангажирахме:
Приканвахме към действие:

Комбинацията от всички тези усилия и безкомпромисният професионализъм на специалистите от екипа на Д-р Хазем бяха перфектната комбинация за постигането на отлични маркетингови резултати и стотици доволни клиенти, които всеки ден се усмихват с увереност.

Продължаваме да работим в екип за още по-добри резултати и още повече усмихнати хора!
Ако и вие имате нужда от успешен дигитален маркетинг, не се колебайте да се свържете с нас.

Comments are disabled.