Три стъпки, които да следвате за организиране на успешно събитие

h7-slide-2 Три стъпки,
които да следвате за организиране
на успешно събитие
Три стъпки,
които да следвате за организиране
на успешно събитие

Три стъпки,
които да следвате за организиране
на успешно събитие
Три стъпки,
които да следвате за организиране
на успешно събитие

В активния сезон, когато събития от всякакъв характер увеличават броя си многократно ще ви разкажем за едно предизвикателство и ще го направим така, че следвайки този план да сте сигурни, че вашият EVENT ще бъде повече от УСПЕШЕН!
Стартирахме само десет дни преди фиксираната дата за мероприятието и трябваше да минем бързо и организирано през всеки един от етапите по-долу. Е, резултатът си заслужаваше. 😉

Преди всяко събитие най-важно е правилното разпределение на ролите в екипа и предварителната подготовка. Отделете време да разпределите задачите и да структурирате дейностите. За нашия клиент се наложи паралелно да направим два рисърча – за най-правилното място за събитието и за събиране на база от данни. Но, когато екипа работи добре – краткият краен срок стикова още повече машината.

Най-ключови моменти от този етап са:

  • избиране на дата – ако имате възможност се стремете да изберете дата, която не е по време на празници и ваканции. И все пак, ако имате конкретна дата, както в нашия случай и то в разгара на коледните партита – не се отчайвате. Това, че е по-трудно, не го прави невъзможно. 😉
  • най-подходящото място – тук трябва да вземете предвид локация, броя на гостите, вида на събитието и разбира се атмосферата.
  • продължителност на събитието
  • съставяне на сценарий
  • комуникация с всички участници в програмата – официална и забавна част
  • списък с гости
  • декорация и рекламни материали
  • комуникация с медии
event marketing, вина, събитие,
event marketing, вина, събитие,

В деня на самото събитие всичко трябва да е изпипано до съвършенство и да сте много преди началният му час на място. Винаги “изкачат” непредвидени ситуации, за които е важно да имате време за отреагиране.  Не забравяйте добрата комуникация с всички участващи в него – водещ, музиканти, кетъринг, настаняващи. Направете ДВОЙНА ПРОВЕРКА преди старта, за да сте спокойни, че всичко ще се случи плавно и по план.

event marketing, вина, събитие,
event marketing, вина, събитие,
event marketing, вина, събитие,

Когато “падне завесата” – идва не по-малко важният от самото събитие етап – този, в който да проследите как е било отразено то и да дадете още повече гласност на добре свършената ви работа. Важно е да акцентирате върху него в комуникационните канали и да направите детайлен репорт.

Comments are disabled.