Как да повишим ангажираността: три идеи от практиката

Всеки управляващ дигиталното присъствие на своя малък бизнес или всеки, който е част от екипа на маркетинг агенция се вълнува от Engagement-a.

Да расте нивото на ангажираността и да се повишава връзката с правилната таргет аудитория е първостепенна цел на всеки бранд. Затова без повече прелюдия ви представяме три идеи, които приложихме за наши клиенти и които постигнаха чудесни резултати.

Осмелете се да бъдете провокативни

Всички ние като потребители на социалните мрежи сме облъчвани постоянно от рекламно съдържание и вече доста добре умеем да го пропускаме и игнорираме умишлено, което е най-големият бич за всеки маркетолог или собственик на бизнес. Затова пробвайте да изпратите вашите послания с нерекламни визии и се осмелете да провокирате. Използвайте познати на вашата аудитория локация или предмети, които да създадат емоция. Емоциите винаги будят реакция, а в дигиталния свят тя е равна на ангажираност.

Създайте кампания с добавена стойност

Giveaway компаниите не са нещо ново и няма да има изненадани, че те продължават да бъдат добър инструмент за скок в ангажираността. Това, което различава добрите кампании от масовите такива е качеството на събудения интерес и правилно таргетираната аудитория. Една от последните кампании на бранда за строителни материали ISOMAT, която създадохме генерира над 250 коментара – повечето, от които с ценни съвети както от професионалисти в бранша, така и такива, придобити в опита на домашните ремонти. Така освен, че ангажирахме точния таргет на бранда, получихме добавена стойност към неговото съдържание и благодарение на кампанията се получи чудесна дискусия с ценни съвети, която обогати общността.

Използвайте дигитални елементи във вашите криейтиви

Дигиталните елементи са част от нашето ежедневие и с тях лесно може да придадете своите послания без много думи, а на подсъзнателно ниво те да достигнат до вашата аудитория. Примерът с бутоните от мобилен апарат, внушава че със същата лекота и технологичност можем да се погрижим за въздуха със Smart Air Systems и над 200 души са реагирали на визията предвид съвсем прясно създадения акаунт на бранда и непопулярността на продуктите му на българския пазар. Визията с характерното сърце, което се появява при харесване на публикация в Instagram е напомняне да съобразявате крийетивите спрямо социалната мрежа, за която са предназначени и да не забравяте ролята на добрия стар “Call to action”.

Какъвто и подход да следвате за повишаване на ангажираността никога не изменяйте на идентичността на своя бранд и мислите в дългосрочна перспектива. Ако имате нужда от помощ при изграждане на вашата маркетинг стратегия или за създаването на креативно съдържание за вашия бизнес СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС, за да си поговорим за вашия бранд и изготвим безплатна персонална оферта за вас.

Comments are disabled.