3 Instagram updates you should know

3 Instagram новости, които трябва да знаете

В края на 2019 Instagram остава една от социалните мрежи с най-висок процент на ангажираност и все повече потребители избират да прекарват повече време и да комуникират с близките си в Instagram, в сравнение с други мрежи.

Затова ви представяме ТРИ ОТ ПОСЛЕДНИТЕ НОВОСТИ, около мрежата, които е добре да знаете:

Инстаграм тества увеличена реалност

Да, правилно прочетохте Увеличена реалност – която е почти като вид виртуална реалност, но вие сами увеличавате един фактор на реалността, вместо да създавате цял пейзаж. Смята се, че тази функционалност ще окаже огромна стойност в маркетинга.

Вече сте попадали на филтри или приложения, които слагат червило или грим, или променят цвета на косата ви, за да видите дали ви стои добре. Те променят само едно нещо от изображението или реалността, което виждате, но го правят по начин, който предлага изключително ценен контекст, който може да помогне на потребителите да вземат решение за покупка.

Сега Instagram активно тества функция за пазаруване с увеличена реалност на платформата с избрани рекламодатели.

За първи път виждаме подобно нещо в социална платформа и въпреки че не е голям скок в технологиите, тъй като стъпва на същата технология, използвана за създаване на VR-филтри, които могат да ви накарат да изглеждате като еднорог, от чиито уши излиза дъга, тази функция за първи път се тества в сферата на продажбите.

Когато потребителите разглеждат определени продукти, те ще видят опцията „изпробвайте“. Така тестването на продукти като слънчеви очила, червила и какво ли още не ще придобие съвсем ново измерение.

Нямаме търпение Instagram да пуснат информация, до какво са довели тестовете им, а вие?

Приложението за директни съобщения на Instagram “Тreads”

Instagram пусна самостоятелното си приложение, за директни съобщения,което технически е отделно приложение, но все пак донякъде е интегрирано с платформата.

То е безплатно и идва с голям списък от нови функции.
Представете си симбиоза от Stories и лични съобщения на цял екран. Вертикални изображения и видеоклипове, които бързо и лесно може да изпращате.

В допълнение към бързото споделяне с близки приятели, имаме възможност да изберем актуален статус на състоянието ни като като „във фитнес залата“ или „в движение“, “заета” и тн. Прави впечатление, че в момента Threads е изключително фокусиран върху потребителя и чистата му комуникацията с най-близките му.
Докога това ще остане така предстои да видим.

Тестватат функция “Reminder” за нови продукти

Instagram обяви, че прави тестове за напомняния за пускане на продукти чрез специална функция за пазаруване в мрежата.

Това е друга функция, която има огромен потенциал за търговските фирми, които продават физически стоки чрез платформата.

Тя позволява на компаниите, използващи платформата за пазаруване, да научат за и да видят продукти, които предстоят да бъдат продавани.

Функцията ще дава възможност да добавите стикер към своето Story, който позволява на хората да знаят кога точно ще бъде наличен продукта, както и възожността потребителят да зададе напомняне, ако желае.

Когато продуктът е вече онлайн, потребители ще получат известие, което ги връща обратно към продукта в Instagram с опция за закупуване.

С тази функция брандовете ще могат да превърнат обикновеното пускане на нови продукти в огромно събитие и да увеличите първоначалните продажби на новите си колекции.

В момента тази функция се тества с избрани рекламодатели, но има реален шанс скоро да се появи по-широко разпространение на този инструмент.

Comments are disabled.